czwartek, 29 października 2015

HAUL PAŹDZIERNIK 2015

HEJ LASKI ;)


DZIŚ DLA WAS NAGRAŁAM KOLEJNY HAUL


MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ SPODOBA ;)

WSZYSTKIE CIUSZKI KUPIONE SĄ W MIEJSCOWY BUTIKU ;)


1.KOMIN +CZAPKA-MIEJSCOWY BUTIK ORNETA KASIA
2.SWETEREK WIERZE BIAŁY-ORNETA BUTIK KASIA
3.GOLF GRANAT-BUTIK ORNETA KASIA
4.SWETREK BORDO-MORĄG BUTIK (KOLEŻANKA)
5.BODY BIAŁE-ORNETA BUTIK KASIA
6.CZARNE KOZAKI ZA KOLANO -CCC
7.SPODNIE WSZYSTKIE-MIEJSCOWY BUTIK ORNETA KASIA



ZAPRASZAM JESZCZE NA WYPRZEDAŻ SZAFY.PL  TAM NIE DŁUGO POJAWIĄ SIĘ NOWOŚCI I NOWE CIUSZKI ZACZYNAMY SPRZEDAŻ Z KOLEŻANKĄ ;)


ZOSTAWIAM WAS ZE ZDJĘCIAMI I HAULEM 


BUZII;**



10 komentarzy:

  1. ale masz piękny sweterek! i jak Cin ładnie w takim kolorku:) świetny haul!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje kochana :***a sweterek w rzeczywistosci jeszvze ładniejszy ma kolorek:)buzii

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest prześliczne<3,a Ty piękna:):*
    Kochana ja również obserwuję:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny haul. :)
    wszystkie rzeczy w moim guście,a najbardziej to granatowy sweterek. Ma piękny kolor,pasuje do twojej urody. :*

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/denim.html

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam kochana na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana na pewno pojawi się w weekend ;***

      teraz przez dwa tyg bede miała słaby dostęp do neta jestem w gościach...ale 15tego bede w domu i nad robie zaległości ;**

      Usuń